Doga_sever Merhaba sevgili anneler. İştahsiz bebeklere karadut özü önerisini çok duydum burada. Ve aldım. Kullanan anneler ne gibi etkileri oldu yazabilir misiniz? İştah aciyor mu gercekten ? Bebegim uç yasina girecek.
NurY Doga_sever ben kullanmistim bir şişe Lütfiye kara dut özü hatta en iyisini ama 🤷 faydasını görmedim iştah konusunda bir tek ağız yaralarına çok iyi geliyor çocuklar hasta olunca çok iyi toparliyor
Doga_sever Tiffany tabiki. Bir iki ay sonra gelismeleri yazarim. Ama ben ayni zamanda balik yagi da kullaniyorum. İkisi daha etkili olabilir
Winnithepooh Doga_sever Koska karadut ve keçiboynuzu özü yediriyorum sırayla hangisini aldı istek tatları mükemmel oluyor bence 😁 iştahı artmasada güzel oekmez yiyor bebeğiniz her sabah aç karnına verin demir takviyesi için gerekliymiş 😇