1kizannesi BSG2308 ilk doğduğunda sıcak su ile ıslatır kullanırdım sonra havalar ısındı normal suyla ıslatıp kullandım
Sessiz_oyuncu BSG2308 bitane fısfıs aldım kaynamış soğumuş su koydm onla ıslatp kullandm kışın peteğin üstüne koyuyorm fısfısı içindeki su sıcak kalıyor.