EgeSenaEge kizim 1 yasinda, herseyi yiyor masallah. Hic birseye yok demiyor. Bugün ilk kez bebeklere uygun sekilde cikolatali pudding yaptim ama sevmedi galiba cikolatayi 🤣
Ben 8-9 aylikken bizim yemeklerde ki bahartlari azaltip vermeye basladim. Cünkü digeri türlü pek yemiyordu yese bile istahsizdi. Bizim yemekleri yemeye basladiktan sonra istahi cok düzeldi sükür, etinden sebzesine her türlü yiyor. Sadece zeytini ve avokadoyu sevdiremedim simdiye kadar😢