Herkese merhaba. Oglum 7 bucuk aylik, cok hareketli bir cocuk. Kipir kipir 5 aydan beri emekliyor, 5.5 ayliktan beri ayaga kalkiyor. Son iki haftadir da ayaga kalkip siralamaya basladi. Fiziken guclu bir cocuk ama desteksiz oturamiyor. Fazla hareketli oldugu icin oturma pozisyonuna geldigi an seklini degistiriyor bundan mi kaynakli acaba diyorum. Mama sandalyesinde oturuyor, bebek arabasinda da on bara tutunup oturuyor ama kendi basina desteksiz oturamiyor devriliyor. 9.aya kadar oturamamasi normal bunu da biliyorum, ablam cocuk doktoru zaten o da normal diyor ama cocuk neredeyse yuruyecek hala oturmamasi beni uzuyor. Boyle birsey yasayan var mi? 🙏🏻