Kumsalinannesi1209 benimde kiizimda oldu dogdugunda 2ay surdu saglikocagindaki aile hekimi bi damla verdi onu 10gun kullanip masaj yaptik sonrasinda kullanimi biraktik gecti. Aile hekimine sut damlatiyorum cayla siliyorum dedigimde bana cok kizmisti daha cok artar oyle ve cay yeni dogan icin iyi bisi degil dedi. Ilik suyla sil damla damlat masaj yap dedi oyle uyguladik ve gecti