Dentist8 Ben şu an dalinin bebe yağını kullanıyorum. Sizin çocuğunuza kullandığınız banyo sonrası ürünler neler 🚿🧴
saresmami Dentist8 bebek yagini bize doktorumuz sakin kullanma gözenekleri tikiyor ve alerjik reaksiyon gösterebilir demisti. Ondan beri bidaha kullanmadim. Vücuduna ya bioderma ya mustela en kötü de bübchen markasini kullaniyorum
sarisinanasi Dentist8 doğal soğuk sıkım zeytinyağı🫒saçlarına da seyreltilmiş karanfil suyunu fısfıslayıp masaj yapıyorum✨
Eloo005 Dentist8 parmağımın ucu ile burnuna sürüyorum az tıkanmasın açılsın rahat hava alsın diye birde ayaklarının altına
saresmami Dentist8 bioderma atoderm kullaniyoruz cok yagli ve kati ama memnunum güzel nemlendiriyor vücudunu ☺️
saresmami Venusum güzel kokuyor aslinda 🤭 parfümlü tabiki o yüzden kokusu var. Ama kizim artik 1 yasinda oldugu icin pek dikkat etmiyorum iceriklerine gelisi güzel hangisi elime geciyorsa onu kullaniyorum artik ☺️