HerseyimizAren evet bizimde 4.dereceden kaçak vardı böbreğe darliktan dolayı çok şükür kacagimiz bitti ama sol bobregimiz yine sıkıntılı.iltihaplanma var .haftaya cuma tekrar sistoskopi yapılacak .ilk ameliyatlarda kesi olmadığı için sadece ilk çıkınca çok ağlamıştı o da anezteziden dolayı hayaller gördükleri içinmis .iki gün yatmistik .çıkana kadar sondali duruyor o biraz sıkıntılı oluyor çiş takibi yapıyorsun .not alıp söylüyorsun .bebekken anlamıyordu ama şuan üç yaşında ne yaşayacağımızı kestiremiyorum .hayatta malesef paranın bile yetemeyecegi şeyler var .rabbim kolaylık versin inşallah sizlere