Miniminnakbebe hayırlı olsun, eksik yanlış bilgi vermek istemem, bildiğim ayrılabiliyorsunuz. Öncelikle yeni atandığınız yere başlangıç yapacaksınız sonra ücretsiz izine ayrılmak istediğinize dair dilekçe veriyorsunuz, o da her kurumda aynı mı bilmiyorum ama, birkaç güne sonuçlanıyor