Adet bitikten 1 hafta sonra pembe leke geldi adetten kalma diye düşündüm sonra 1 hafta sonra yine aynısı oldu anladım bişey olduğunu beklenen adet tarihimden 3 gün önce kan verdim 170lerde çıktı değerim gebelikte testi yapmıştım zaten çok silik çıkmıştı