umaykizim ilacı içinde çıkan bir tüp tarzı bişey var ya onunla 1 ml çekip çocuğunuzun ağzına sıkın. Ama biti bebeğinizi kafasını çok oynatmayacağı şekilde dik tutsun ki ciğerine falan kaçmasın. Önemli olan ilacın ağzında durması. Tükürsede sorun yok. Yutadabilir ama birazcık dursun ilaç. Günde 3 defa kullanabilirsiniz ama zaten bugün başladığınızda yarına pamucukların yok olduğunu göreceksiniz. Eğer göğsünüzde de beyazlık varsa ona da sürebilirsiniz. Bşde bu süreçte eğer emzik falan kullanıyorsa güzelce her seferinde yıkayıp verin. Çünkü bu bir mantar ve tekrar tekrar bulaşmasın ağzına. Çok geçmiş olsun ❤️