14 aylık olduk ama hala bağımsız yürümeye dair hevesi yok. Çok hızlı emekliyor koltuklara duvarlara tutunup yürüyor elimizden tutup yürüyor ama elini bırakmaya yeltendiğim anda hemen oturuyor ve birdaha asla kalkmıyor. Ve tek başına ayakta da durmuyor. Kendinden 3 ay küçük ve 1 gün küçük kuzeni var ikisi de yürümeye başladı ve artık muhabbetler canımı sıkmaya başladı… Sizin bebişler nasıl ve ne zaman yürüdü????