Bebeğim emerken yutkunduğunu aqzında süt olduqunu goruyorum elımle sıktıqımdada süt geliyor ama manuel pompayla veya elektronik pompayla sağımda hıc gelmıyor acaba bebeğım doyıyor mu ek olaraj mama vermelıyım 3 ay bıttı 4. Ayına gırdık surekli süt yapan seyler tukrtıyorum ılk zmanlar ıkı bıberon dılduruyordu goguslerım sımdı yok ne yapmalıyım