begmmmell The_Ana soldaki tuştan bir kere sağa çevirin sağdakini de 170 180 yapın siz nasıl yapıyorsunuz ki
Bugsbunny1 The_Ana soldaki tuşu birinciye getirin fanli pissin derseniz ikinciye getirin dakikasını da ayarlayin derecesini pardon
Esrasemra begmmmell Fırınınızın markasını google ye nasıl kullanıldığını yazın videoları izleyin herşeyi orda detaylı anlatıyor
Keremikoo The_Ana saat yonunde 2. Olan fan isaretli. Eger alti da pismiyorsa 3. Yu de cevirebilirsiniz.
Gzdzeynep The_Ana saat tuşuna basıp saatini ayarlaman gerekiyor. saati ayarlı olmayınca devreye girmiyor ısıtması