CansuReis Kaç haftalık oluyor kızlar dün post açmıştım ilaç kullanırken hamile kaldım diye. Bugün de kan verdim sonuç bu
cutiebun_ CansuReis betadan haftalık hesaplanmaz canım bende ikinci hamileliğimi bu değere yakın öğrenmiştim 140tı daha çok yeni yani hayırlı olsun 🤗
Seren09 CansuReis artış önemli canim 2 gün sonra iki katina çıkarsa sağlıklı gebelik hesaplamayida son adet tarihinin başlangıcına göre yapacaksın canim
Egeasaf cutiebun_ benım de bugün 316 çıktı ama doktor ne var ne yok dedi hamilelik birdaha kan aldı sonuç yarın
cutiebun_ Egeasaf yani bende öyle çıktı hatta doğdu bile ☺️ 316 ile hamilelik kesin var bir de artış da önemli
hunilimomm Egeasaf bende oyle öğrendim 2. Kızımı şimdi kucağımda artış var mı diye bakmadım birdaha 2 hafta sonra doktora gitmiştim
Egeasaf cutiebun_ anladım inşallah canım cuma günü verdim 316 çıktı bugün tekrar verdim bakalım yarın ne çıkacak