Kızım 14 aylık doğduğundan beri memede uyuyor maalesef ilk başlarlarda bebekti anne kokusu vs istiyor diye hep memedeydi ancak başka türlü uyumayı öğrenemedi. Emzik biberon almadı varsa yoksa meme. Bu durum beni artık çok yoruyor sütüm de azaldı haliyle kesmek istiyorum ama çok zor görünüyor bunu nasıl yapabilirim bilmiyorum. Bebeği böyle olup kesen var mı fikir verebilir mi? Geceleri sürekli uyanın meme istiyor :(