Merhaba kızlar.Adetim en fazla iki gün öne gelir düzensizliğim olmadı. Ağustosun 31 inde oldum ama hatırlamıyorum Eylül’ün 3-5 i aralığında bittim o kesin. Şimdi de adet olmadım hamile falan olabilir miyim korunma yöntemimiz eşimin kendini çekmesi şeklinde ne yapmalıyım arkadaslarım test al falan diyorlar bir kızım var onu da 4 gün gecikmiştim öğrenmiştim