Oğlum tam 2.5 yaşındaydı tamamen bıraktık bezi ama öncesinde bir ay gün içinde bazen bezini çıkardım altinada kacirsa farkına varmasıni istedim bir iki saat açık bırakıp sonra bağlıyorum daha sonra bir gün tamamen açtım altını üç yada dört gün sıkıntı çektik altına kacirmlar yaşadık sonra alıştı sonrada gece baglamasinida çıkardım şu an 3 yaşına girecek çok şükür tamamen attık bezi