Merhabalar bir şey soracaktım benim için çok önemli bir konu sonuçta böyle bir takıntı sormak istiyorum size ben 27 Ağustos’ta regl oldum 3 Eylül’de adetim son buldu 3 eylül’e kadar sürdü ve 2 adet arasındaki döngüm 39 normalde adet günlerimi uygulamalar üzerine not alıyorum girdim ve çıktığım günleri her zaman not alırım ve kullandım 2 uygulamada da 5 Ekim’de hasta olacağımı gösteriyor ama kızlar şöyle bir sorun var 3 gündür baş ağrısından ölüyorum 3 Eylül’de çıktım ya hani mesela 27 Ağustos’ta hasta oldum regl oldum 3 Eylül’de reglim bitti yani şöyle mi oluyor yani Eylül’de artık regl oldum mu çünkü Eylül’ün sonuna kadar hiçbir şekilde regl olmadı sandım ki hani 2 adet 2 ay arası iki ay arası hasta oldum onun için Eylül’de hasta olmadım yine de tabii ki de içim içim yiyor test yapmak istiyorum ama hiçbir şekilde belirti yok hamilelik belirtisi ile ilgili ama herhangi bir böyle koruma yöntemi kullanmadığım için sadece işin dikkat ediyor o bile ben de böyle bir takıntı haline geldi sizce ne yapmalıyım 5 ekime kadar beklemem mi gerekiyor yani hastalığını belki hasta olurum ya da beklemeyeyim gidip test alayım mı çok uzun oldu kusura bakmayın size soruyorum sizce 27 Ağustos’ta regl oldum 3 Eylül’de reglin bitmesi eylülde de artık adet olmamam mı gerekiyordu yoksa yine de adet olmam gerekiyor muydu