E3e doğduğu günden itibaren beşiğine koyuyorum uyuyor zaten emerken bayılıyor..hiç sallamadım pış pış yapmadım çok çabuk alışıyolar çünkü bu şekilde uyumaya..bi atak dönemlerinde gıcıklanıyo yatmak istemiyo beşiğine o zamanlar da kundak yapıp yüzüne ağız bezlerinden örtüyorum bir dakika içinde uyuyor zaten. Ama uykuya dalınca bezi alıyorum 😁 tek sıkıntımız emziksiz uyumuyor