Oglum 1 ayda (ilk ayda)1.100gr aldı şimdi gittim baktım (17 gun gectı bır aylık 17 gubluk yanı) sadece 400 gr almış ya kaynanam mama ver demişti gece mama verdım bu 10 gundeacaba mama şişirdi yatırdı co emmedi ondan mı az almış oldu ? (Linçleyecek lüten yazmayın)