Ahsenasel
Kızlar ıkzlerım var ve 8 aylık oldular ve bu surecte hep benı emdıler ve artık doymuyolar ek gıda verıyorum ama geclerı cok memede kalıyoruz ve bn uykusuz kalıyorum sımdı humana 2 maması aldım ve kızlarımı bıberona nasıl alıstırıcm hıc almadıkar bugune kadır yardımlarınız beklıyorum🙏🥰