Dnzdmr Merhaba kızlar 01.10 da doğum yaptım doktor ferrum yazmış ilacın aynı rengimde bebğimin idrarırında leke oldu ilaçtanmıdır varmıdır böle bişele karşılaşan
Kikiriki Dnzdmr hayır canım o güzel beslenemedigi için idrar da oluşan leke çocuk doktorunla iletişime geç derim bı ona göre yol gösterir
sibelsglm2210 Benim kızımın tam kuşunda bu renkte kan geliyodu yeni doğduğunda bi 15 gün az az olmuştu doktor hormondan demişti ona benzettim fotoda
sibelsglm2210 Dnzdmr dediğim gibi doktor benim hormonlarımın bebeğe de geçtiği falan söylemişti ama sen yine de götür doktora bence korkulacak bisey yok
Mryykr Korkulucak bişey yok 21gunluk bebeğimin ilk haftasında cisinde böyle bı renk vardı bı kaç kez geldi sonra geçti doktorumuz normal olduğunu söyledi. Ama sen yinede doktoruna sor için rahatlar diye yazdım