Ben 8.ay kötüdür zor atak geçiriyor dedim ama bu ne!? 0 memnuniyet.. kucakta agliuo oturuyo agliyo oynuyo agliyo. Hicbisey 2dk dan fazla ilgisini çekmiyor. 5 dişi çıktı diğer patlayanlara tetagil sürüyorum belki ondandır diye ama yok. Hep herseye sinirleniyor. Sizde durumlar naisl