barbunyalikek Kızlar bebeğim çok fazı var avent kullanıyorum ama bunları almam gerek galiba. Ne önerirsiniz 26 günlüğüz
Ysgl26 barbunyalikek ben mamajoo aldım daha kullanmadık ama yorumlara bakılırsa herkes çok memnun kalmış
Kyaaa0908 barbunyalikek tomee tip kullandım işe yaradığını düşünmüyorum ben o tür biberonların ve tomee tip çok uğraştırıcı içindeki çubuğun ayırıp parça parça yıkamak zorsunuyor insan
Ummahan250820 barbunyalikek bu markalardan pek memnun olanını görmedim canım lansinoh da iyi gidiyorlar ama