Benim kızım da 4 aylık hem uyku gerilemesi hem diş çıkarıyor bazı günler çıldıracak gibi oluyorum, omzuma yaslanip uyumayı çok seviyor ben de öyle uyutuyorum genelde yataga koyarken uyaniyor uyanınca mecbur en azindan dinlensin diye omzumda tutuyorum. Bir de bir kaç gündür çığlıklar içinde ağlamaları anca Selda Bağcan açınca duruyor, sakinliyo, gebeyken cok mu dinledim naptim 😁