TazeAnneL ben oğluma blw yöntemini kullandım. Baştan sona kadar. Sadece ilk aylarda çorbalarını ben içiriyordum. Yaklaşık 14.15. Aydan beri kendi çorbasını kendi içiyor. Dökmeden saçmadan. Yemeğini de keza aynı. Ve evet hiç yemek seçmiyor. Hiç sıkmayın derim. Mesela havuç sevmedi mi. Bir süre vermeyin sonra yine verin. Alıyor. Yaklaşık 1 yaşına kadar heryer batıyor sabır istiyor ama sonuç iyi oluyor. Şuan 2,5 yaşında. Ve yemeğini kendisi yiyor.