Kızlar kızım 25 aylık yatak odasına benimle aynı yatakta yatıyor baba da salonda malesef ve düzeltemedik yatagını odamıza aldık akşam yattı ama gece kalkıp her seferinde yanıma geldi odasında yatar belki dedim öğle uykularını odasında yaptı akşam da yatırdım ama gece 3-4 gibi kalkıp geldi tekrar götürdüm yatırdım tekrar geldi yani bensiz uyumuyor ya nasıl uyuyacak 🥴