Kızlar ben 21 temmuzda test verip pozitif çıkmıştım. Şuan da çok ciddi vücut ağrım var. Dün gece resmen titriyordum öyle bir üşüme vardı ve devam ediyor kendimi bir garip hissediyorum hastayım gibi. Böyle arka arkaya covid olan var mı acaba üşüttüm mü bilemedim