Merhaba iyi günler arkadaşlar. Oğlum 3 yaşında. Rutin kontrol için kan verdik perşembe günü. Sonucunda kreatinin yüksek çıkmış ve doktor 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi. İnternetten Bakıyorum hiç iyi şeyler yazmıyor. En yüksek aralığı 0.4 yazıyor oğlumun 0.63 çıkmış. Böyle Bi durum yaşayan var mı acaba kötü bir şey mi