Kereminannesiii ssvd bence iyi değil zaten bir kere kesilmiş karnın ikinciye alt tarafını bozmaya gerek yok ben iki tane normal doğum yaptım ilkinde doktor beni de panikletti bebeğin kalp atışları yavaşladı diye ben beklemek istedim 6 7 dk sonra tam açıklığım oldu doğurdum doktorlar abartıyor bazen, bazen de gerçekten gerekli oluyor sezaryen en önemlisi annenin de bebeğin de sağlıklı olması