sevginingucu yemek yerken mama sandalyesine koyup onu da yanınıza alın. Siz yerken izlerse öğrenip ilgi duyabilir. Benim bebeğim doğduğundan beri kucağımdan inmeyen bir bebek 5. Ayda o kadar istekliydi ki doktorumuz artık ek gıdaya başlasın dedi. 4,5 aylık falandı bize artık yemek yedirmemeye başlamıştı masada birşey gördüğü zaman heyecanlanıp istiyor vermeyince ağlıyordu. Üstelik ben hiç vermedim erken olduğu İçin kendi kendine görerek öğrendi ben etkili olduğunu düşünüyorum. Doktorumuz da öyle söylemişti bir de yemeyince zorlamayın daha sonra tekrar teklif edin bazen sevmeyip daha sonra verince yiyebiliyorlar 😊 tabiki uzman değilim gözlemlediğim şeylerden nacizane tavsiye 🌸