Arendenizinannesi bebeğim 11,5 aylık tam. Anne ve gel diyor bazen, mama, baba, meme ve dede diyor. Hayvan seslerinden birkaçını çıkarıyor. Günde 4 öğün yiyor biri meyve. Yürüyor. Uyku düzeni düne kadar iyiydi bu sabah 4,5da kalktı sebepsiz 😂 genel olarak akşam 7 uyuyor, sabah 6,5 uyanıyor. Bultakları takıyor, halkaları takıyor, suluğunun kapağını kapatıyor. Buzdolabına magnet yapıştırıyor. alkış yapıyor pisi pisi yapıyor ve gel gel yapıyor. Aklıma daha bir şey gelmedi.