Bu dönemde olabiliyor hatta okul öncesi dönemde hayali isim verdiği arkadaşları bile olabiliyor.onlarla oyun oynuyorlar varmış gibi onları koruyup kolluyor.oglumda öyleydi o sıralarda.kendi kendine güler abi abla diye elini uzatirdi sonra sonra geçti