Kizim 20 aylik ilk ek gidaya gectigimizde yerdi ama uun suredir cok secici. Istahi var acikiyor da. Ama yemiyor cok seciyo deliricem. Bu aralar sürekli ekmek yiyor. Bi gun inat ettim olani yesin diye aksama kadar ayni şeyi sundum. Ekmegi sakladim yine ayni yine ayni agzina bisey koymadi. Bi kac parca ekmek kemiriyo ee haliyle karni doymuyor sürekli gelip mama diyor. Napicam bilmiyorum bu sorunu aşanlar varsa yardimci olurmusunuz.