Merhaba hanımlar bebeğim 21 günlük,3400 doğum kilosu
15.gününde tartmıstım 4400 olmuştu bugün yine tarttım hala 4400
Ay sonuna kadar böyle giderse sağlık ocağı tarafından yeterli bulunacak ama benim merak ettiğim bebegin günlük mü belli gram alması gerekiyor yoksa Ay sonunda toplam aldığı gram mı önemli? Yani bu çocuk 6 gündür hiç gram almamış bu bir sorun mu yoksa geneli mı baz almalıyım ne yapmalıyım bilemedim,bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz?