Egemen16 Adetim bugün 10 gün geçti 3 gün önce test yapmıştım negatifti sonra ben atmadım onu akşam bekledikçe çizgi oluşmuş gibi ama kuruma çizgisi mi hayalet çizgi mi nasıl anlaşılır ki