Kızlar merhaba. Perşembeden beri kızım yarım saatte bir kaka yapıyor. Hatta yarım saatte 2 kez. Dün kanlı yaptı ve hemen acile gittik. Kaka da kan pozitif cıktı. Ama rotavirus falan çok şükür çıkmadı. Şimdilik ilaç tedavisine başladık. 2 gün geçmezse tekrar gel dediler. Ilactan beri kaka da kan yoktu. Ama bugün tekrar kan geldi. Başına böyle bir şey gelen var mı?