Kızlar merhaba 3 lu külod aldım birini kullandım büyük geldi diğer ikisini götürdüm asla degismeyiz diyorlar kullanmadım diyorum ama kabul etmiyorlar iki gün oldu alalı daha önce alıp değişim yapmak isteyen başına böyle birşey gelen oldumu ne yaptınız nasıl bir yol izlediniz ?