Bebeğim 8buçuk aylık. Kafasını pat küt çarpıyor. Ağlamıyor. Çok nadir ağlar. Ve vurmaya devam eder. Deneme yanılma ile öğrenmesi lazım değil mi? Oturmaya başladı ama bırakamıyorum 1 dk. Otururken bir anda geri atıyor kendini. Çat vuruyor. Böyle olup sonra kendini düzelten bebek var mı?