Bebeğim 1 yaşında . Meme görünce sevinen kızım artık ya elinin tersi ile itiyor ya da ucunu ısırıp bırakıyor. 2 gün önce benden kızıma hastalık geçti. Öksürüğü ve balgamı var. Hiç iştahı yok. Zaten pek yemek yemez genelde emerdi. Hastalıkla birlikte 2 gündür hiç emmiyor. Göğüsümü ısırıp bırakıyor. Gece uykusunda bile almıyor. Sütümü sağıp biberonla veriyorum mecburen iyileşmesi için . Geri döner mi? Yoksa kızım daha emmez mi? Aynı derdi yaşayan var mı?