Ayse_grn07 Kizlar 35 gündür normal doğum yaptım bugün bir cesaretle dikislerime baktim 2 şişlik var nasıl desem böyle etim şişmiş ve sürekli batma hisi oluyor
Aselim0 Ayse_grn07 buz kalıbını bir poşete koy 25 dakika şiş olan yere koy ve sonra al o buzu ödem olmuştur bende de olmuştu