Kızlar doğum yapalı 26 gün oldu kanamam azaldı ama sanki koku var bu normal mi
Bir de sanki terimde normalden çok daha kokuyor gibi geliyor
Ume normal 3.ayda falan baya azalıyo o kokular..hormonlardan dolayı kafanıza takamyın
Efuli6161 hmm anladım canim