Selam kızlar çocuklarımız doğduğu zaman alnı yüzü bembeyaz miydi ilk aylarda, benik ikimcocuhi da aynı doktor doğum yaptırdı ama yüzlerinin aynı yerlerinde kırmızı lekeler var. Sizce doğum anında oralardan sert bir şekilde çekildiği için mi o lekeler kaldı yoksa anne karnında da var mıydı. Aynı yerde olmaları tesadüf mü . Zaman gevince büyüğün ki geçti yani dikkatli bakınca görünüyor demekki sonradan oldu doğuştan olan birşey zamanla nasıl geçsin ki dimi.