Kızlar kızımdan önce ben çok neşeli kendine bakım yapan kendine bakan bir insandım çocuktan sonra bittim tükendim ben artık ben kendime bakabiliyorum ne eski neşem yerinde hep başom ağrıyor kızım 29 aylık bi yere gitsek ordan çıkmamak için kıyamet koparıyor biri bize gelse gittiklerinde kıyamet kopuyor hep mızmız hep ağlak bi yere gittiğinize pişman eder çok yoruldum bittim artık anneliği beceremiyorum ben