Mertela_32 350 tl !! Arkadaşlar hiç kullanılmadı ihtiyacımız olmadığı için satıyorum yenidoğan aparatı da mevcut
Seheyas Mertela_32 çok güzel şuan elimde para olsa alırdım bende chicconun var 8 buçuk aylık kullanamıyorum boynuma ağrı yapıyor
Mertela_32 Seheyas Evet bende çok araştırıp aldım bu kanguruyu rahat diye ama benim oğlan denettirmedi bile sevmedi hiç 😁