Sedefoznur isilay83 benim oğlum 3.5 aylık ve dediğiniz gibi çok terliyor erkek bebekler çok sıcağı sevmezler ve terlemeleri gayet normal kalın giydirmemeye ve pamuklu giysiler giydirmeye özen gösterin doktorumuz öyle demişti