Oylesinebirii ben kendim Viking kullnıyorum aslında güzel kokuyor baya ama üç dört parça yıkadığım zaman sadece 🥺 sayı arttığı zaman kokusu gidiyor hatta baya baya kötü kokuyor. Ben buna çözüm bulamadım makineden kaynaklı diyeceğim ama bebeğimin kıyafetlerini de aynı makinede yıkıyorum onun ABC yumuşatıcısı bebek için olanından onunkiler mis gibi kokuyor ve aşırı kalıcı kendi kıyafetlerimiz için de mi aynısını alsam kararsızım. Bi de yumuşatıcı miktarı arttığı zaman koku konusunda sıkıntı oluyormuş yani yumuşatıcı kokmuyor diye yumuşatıcı kısmını ful doldurmayın biraz az koyup öyle deneyin isterseniz bi yerde öyle okumuştum 😊 ben onu da denedim ben de işe yaramadı bi de siz deneyin. Bi de evle alakalı olabilir annemlerde aynı sıkıntıyı senelerce çekti hep makineden dedik. Geçen sene ev taşıdılar yumuşatıcı aynı makine aynı ama kıyafetler şahane kokuyor.