Kızlar bebeğim 22 aylık yüksek ateşle cumartesi akşamı hastaneye geldik tahliller fln yapıldı gece 1 dede yatış yaptılar kanda enfeksiyonu 106 çıkmış doktor çok yüksek dedi . Neden olduğunu araştırıyorlar şimdi aynı zamanda antibiyotik tedavisi başlandı . Ateş kontrol altına alındı. Neden olduğunu benden kaynaklı mı anlamadım sizde böyle birşey oldu mu 🥺