CiBRALi Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 aylık yürütec kullanmak istiyorum bazıları tavsiye etmiyor zararları vs. Sizce kullanmalı mıyım tecrübeli anneler varmı zararları ya da faydaları
Deletedmom_28 CiBRALi beş aylık bebek için yürüteç daha çok erken değil mi kullansanız bile ben yürüteç almadım hediye olarak geldi bize bebeğim yedi aylık yürüteç geleli bir aydan fazla oldu içine iki kere koydum daha 5 10 dakika
Edanur000 CiBRALi zararı daha çok evde geçirilen kazalar olarak okumuştum. Benimde bebeğim 5 ay 2 günlük ben yürüme arkadaşı kullanmayı düşünüyorum canım
BuzluKahve CiBRALi kendi keyfinize önem veriyorsanız kullanın, bebeğinize önem veriyorsanız kullanmayın.
Eeisitan @“Cicek_akin47”#p22638158uzmanlar tavsiye etmiyor illaki kullanmak isteniyorsada çok uzun süre yürüteçte kalmaması gerektiğini söylüyorlar ben gerek görmedim bizde yürüteçle büyümedik yürüdük sonuçta diye bir düşüncem vardı kullanmadım zamanı gelince kendiliğinden başlıyor yürümeye. herkes evladı için en iyisini bilir
Busra1999 Ben kullanmayı düşünüyorum bebeğim 3 buçuk aylık şuan çokk erken 5 ay civarı başlıcam bende , bende ve krdeşlerim ve çevremdeki çoğu kişi yürüteçle büyümüş yürütece öcü gibi bakılması garip geliyo herkesin kendi tercihi
Miniminnakbebe CiBRALi 5 aylıkken birkaç kere koydum mesela yemek yerken durmuyordu yürütece koyuyorduk kısa süreliğine tabi sonra şehir dışına gittik uzunn süre kullanmadık şimdi 8 aylık 6 aylıktan beri sürünme emekleme derken öyle geçiyor yürütece hiç gerek duymadım emeklesin bacakları gelişsin diye hatta geçen attık yani yürüteci 😂
Gizemkocar CiBRALi hayir kullanmayin zaten blogta ilgili yaziyi okuyabilirsiniz hicbiryerde oenemiyorlar
Nuray23 CiBRALi 8 aylıkken kullandı ama her dk değil işim olduğu zaman filan bide benim alma sebebim emeklemedi en azından yurutecle istediği yere gitsin diye almistim.