defnemommm Kızımın iki gündür burnu tıkalı okyanus spreyi kullanıyoruz aspire de ediyorum ama başka tavsiyesi olan varsa dinlemek isterim 🤗 bol bol emziriyorum da
Deletedmom_101 defnemommm odasıni havalandirip hergun dışarıya çıkarın hergun duş aldırın ve ince giydirin
MineAlp defnemommm bizde aynı durumdan muzdaribiz bende buhar makinası almayı düşünüyorum birde tuz lambası önerdiler çok faydasını olduğunu soyluyorlar bakalım alıp deneyecegim bende
bambammom defnemommm Bizim bir haftadır böyle. Abisi kresten getirip grip bulastirdi. Sadece burun tıkanıklığı var. Serum fizyoloji ile iki saatte bir açıyorum ve çekiyorum. Baya balgam ve sümük atıyor ama asla bitmiyor. Doktora da götürdüm yapılacak bişey yok dedi😩
Sulees_kk defnemommm 1 haftadır tıkalı tek kullanımlık flakonla açıyordum ama geçmedi bugün götürdüm doktora enjektörle çekilen izotonik su yazdı o biraz daha iyi geldi
defnemommm bambammom benim kızım da sadece 5 dakika rüzgar esen bi yerde durdu eşimi karşılamaya inmiştik 😢inmez olaydım o kadar pişmanım ki ilk 4 ay sadece burunlarından nefes alıyormuş bebekler içime dert oldu iyice 😢